Share Button

Коли попри можливість вагаєшся: їхати чи не їхати, потрібно однозначно їхати)

До Флоренції ми особливо не планували, але мали “останні вихідні разом” перед моїм від’їздом, тож провести їх хотілось особливо.

Швиденько купуємо квиточки на Flixbus, які, до речі, як завжди прийнятні в ціні, якщо придбати бодай за 3-4 дні до поїздки.

Все почалось з не дуже приємного: автобус запізнився на 2 години, і це о 01:30, але ми не засмутились і дочекались 03:30)

Стосовно підготовки, то ми ретельно вибирали квартиру для ночівлі і зупинились на чудовій маленькій студіо в центрі міста з гарним інтер’єром. Я б сказав, що це одне з найбільш позитивно коментованих (з тих, що ми зустріли) житло на Airbnb у Флоренції. Це був вдалий вибір. Власниця апартаментів (Люччелла) неабияк допомогла  зануритись в атмосферу міста і його життя.

Вона дала нам карту і показала, куди краще піти і що подивитись, а це було дуже доречно, щоб не загубитися серед тисяч статуй і сотень галерей)

З погодою нам не надто пощастило, але нам це не завадило чудово провести час.

Трошки тексту з Вікіпедії)))

Попри віддаленість від моря й постійні політичні суперечності, Флоренція XIII-XVII століть зробила грандіозний внесок у розвиток європейської та світової цивілізації. Місто дало світові таких гігантів, як Леонардо да Вінчі, Мікеланджело, Данте і Галілей. Місцевий діалект ліг в основу літературної італійської мови, флорентійська монета стала еталоном для всієї Європи, флорентійські художники розробили закони перспективи, флорентійські мислителі започаткували епоху Відродження, а флорентійський мореплавець Амеріго Веспуччі дав своє ім’я двом континентам (хоча це і сталося несправедливо щодо їхнього першовідкривача).

У Флоренції близько третини-половини (хто дасть більше???) пам’яток, занесених до спадщини ЮНЕСКО. Фактично – це місто-музей під відкритим небом. І приїздити сюди з метою “побачити все” – це безумство!!! Інакше треба провести тут тиждень-другий.

Тому, лишивши для решти галереї та палаци, ми вирушили досліджувати “нутрощі”))) Флоренції.

Ми придбали квитки на Гранд Дуомо – 15Є – чудова можливість піднятись на Куполо, та вежу біля собору, відвідати собор і каплицю, яка сама на цілий собор потягне, а також музей опери собору – цього достатньо, щоб насититись музеями, подивитись на Флоренцію з висоти та відвідати грандіозну споруду – купол собору.

Хоча…ми туди не потрапили. Туди треба реєструватися заздалегідь. І ми про це не знали. При купівлі квитків нам про це не сказали. І найцікавіше – багато людей також не знали і не зареєструвалися, коли чекали в черзі перед входом – тільки групи з гідами були зареєстровані і заходили без проблем. Як би то сказати: можливо, не “мафія”, але по можливості вони не говорять інфу про реєстрацію для зменшення потоку туристів на куполо або з інших міркувань.

По місту розкидані безліч маленьких барів, ресторацій, остерій , джелатерій (морозиво), траторій (невеликий заклад в якому переважно безпосередньо власники готують і  беруть участь у функціонуванні закладу, домашня смачна кухня). Ну, просто очі розбігаються і дуже складно вибрати: туди хочу і сюди, а давай ще туди зайдемо на морозиво)))

А ще – маленькі магазинчики з випічкою. Біля нашого помешкання був такий, і ми туди декілька разів заходили і щось брали поласувати до кави.

Насправді, місто оживає ввечері. Воно більш нічне, скажімо, місто-сова. Багато ресторанів просто не працює вдень, а відкриваються і наповнюються відвідувачами тільки з 17-19 і аж до пізньої ночі. Варто сказати, що італійці вечеряють досить пізно.

Багато вузькоспеціалізованих магазинчиків, майстерень, які стоврюють особливе видовище, атракцію, але це не для туристів – тут так живуть, і клієнти – переважно місцеві мешканці.

Ще нам вдалося потрапити до супермаркету “з відібраними продуктами”. Звісно, ціни там трохи вищі, але й асортимент просто супер – неможливо купити щось погане. Особливо я зацінив натуральний йогурт з фісташковим наповнювачем в скляній банці.

В орендованих апартаментах було затишно, але майже до ранку на нашій вулиці було шумно, а отже не дарма Люччелла казала, щоб ми закривали ставні на вікнах, бо не зможемо заснути. Довелось це зробити десь о 2-ій, бо було насправді досить гамірно.

Наступного дня ми продовжували досліджувати місто і навіть піднялись до замку на пагорбі, з якого відкрилась чудова панорама міста. Звідси зроблено більшість відомих панорамних фото Флоренції.

До статуї Давида ми не ходили – знову ж, потрібна реєстрація, тому подивимось на нього іншим разом.

У Флоренції я відчув приплив енергії і бажання “щось робити”. Тут реалньо відчутно крутий  заряд від міста і людей, які творили раніше. А це – багато відомих митців, таких як  Мікеланджело, Рафаель, Данте, Джотто, Донателло, Ботічеллі, Леонардо да Вінчі,  Макіавеллі, Галілео Галілей та багато інших.

За результатами опитування Forbes 2010 року, Флоренція – одне з найгарніших міст на Землі.